نوین پالنوین پال

نوین پال چیست

نوین پال 3 دقیقه زمان برای مطالعه
درگاه پرداخت اینترنتی

نوین پال یکی از چند شرکت دارای مجوز رسمی پرداخت یاری شاپرک بانک مرکزی در ایران از سال 1398 می‌باشد که به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات پرداخت و قابلیت‌های جدید و نوین جهت تسهیل فرآیند پرداخت بین مشتریان و کسب و کارهای آنلاین، به فعالیت می‌پردازد.

نوین پال چگونه آغاز شد؟

ارائه خدمات پرداخت از جمله درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها همواره یکی از چالش‌های کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای آنلاین بوده است، به خصوص در مقایسه با مراجعه حضوری به بانک، عقد قرارداد مستقیم با PSPها، شرکت‌های پرداخت یار اما تا حد زیادی با ثبت نام و احراز هویت آسان و ارائه افزونه‌ها و مستندات راحت تر، این مشکلات و موانع را برطرف نمودند. با این حال کمبودها، عدم پشتیبانی مناسب، کارمزد بالا و فرآیند بعضا غیرشفاف تسویه که تا حد زیادی به انحصار در پرداخت یاری مرتبط می‌شد باعث گردید تا به فکر تاسیس یک پرداخت یار جدید به نام نوین پال باشیم تا تمامی این نواقص را برطرف و بازار را از انحصار عده ای خاص خارج نماییم تا صاحبان کسب و کار بتوانند با آرامش خاطر بالاتر و شفافیت بیشتر و امکانات جدیدتر از خدمات پرداخت نوین پال استفاده کنند.

نوین پال پرداخت یار رسمی شاپرک بانک مرکزی

 

یار جدید شما در پرداخت

نوین پال یکی از محصولات و خدمات اصلی شرکت ایده پرداز توسان فناوری پارس می‌باشد که در سال 1395 تاسیس شد. از مزیت‌های اصلی تاسیس این شرکت، موسسان مجرب و توانمند و بهرمندی از متخصصین سرور، شبکه و نرم افزار جوان و نخبه کشور با هدف ارائه محصولات و خدمات جدید در زمینه‌های مالی و اعتباری، پلتفرم‌های هوشمند و سامانه‌های نوین بوده است که در همان سال اول تاسیس راه خود را نسبت به سایر شرکت‌های فعال در این حوزه جدا ساخت.

همانگونه که از اسم شرکت مشخص است، ما همواره به فکر ایده پردازی و خلق محصولات و خدمات نوین بوده ایم که این پیشگامی مستلزم به روز بودن و استفاده از فناوری‌ها و ویجت‌های جدید است، همانگونه که در خدمات پرداخت یاری توانسته‌ایم با ترکیب هوش مصنوعی اقدام به شناسایی ترافیک‌های ورودی به درگاه‌ها و هدایت هوشمندانه (Smart-Switching) کاربر پرداخت کننده به درگاه کم ترافیک تر و پرسرعت تر نماییم که برآیند این کار منجر به افزایش فروش کسب و کارهای آنلاین شده و مشتریان آن‌ها را راضی نگه می‌دارد.

خدمات پرداخت یاری نوین پال

با ذکر این نکته که خدمات ما همواره در حال بروزشدن و آپدیت شدن است، در حال حاضر خدمات برجسته زیر توسط پرداخت یاری نوین پال ارائه می‌شود:

مزایای پرداخت یاری نوین پال

سرویس‌ها و خدمات نوین و پایدار نوین پال که خود جزو مزایای درگاه پرداخت نوین پال محسوب می‌شود را در کنار مزایای انحصاری زیر قرار دهید که مختص پذیرندگان نوین پال می‌باشد:

  • ارائه پنل با گزارشات جامع و کامل از تراکنش‌ها
  • امکان تنظیم تاریخ و ساعت تسویه
  • کارمزد پایین تر نسبت به سایر پرداخت یاری‌ها
  • امکان کسب درآمد از تراکنش‌های خودتان
  • امکان کسب درآمد از معرفی کاربر (رفرال) و واریز وجوه به کیف پول شخصی خودتان در نوین پال

درگاه پرداخت اینترنتی

پشتیبانی درگاه پرداخت

یکی از بزرگترین مزیت‌های این پرداخت یاری فرآیند پشتیبانی 24 ساعته آن است که توسط CRM داخلی و توسعه داده شده توسط خود شرکت و به صورت لحظه ای مانیتورینگ می‌شود بدین ترتیب که تا رفع نهایی مشکل احتمالی کاربر در سریع ترین زمان ممکن، پرونده کارشناس مورد نظر در نوین پال باز می‌ماند که برای وی امتیاز منفی به همراه دارد و برعکس رفع کامل مشکل در صورت رضایت کامل کاربر برای اپراتور ما امتیاز مثبت به همراه دارد. به همین خاطر است که تیکت‌ها در اسرع وقت رسیدگی می‌شوند.

 

به صورت خلاصه، اگر به دنبال درگاه پرداخت اینترنتی خوب و با امکانات جدید و بی‌شمار هستید، نوین پال می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، مراحل دریافت درگاه پرداخت آنلاین بسیار راحت است، احراز هویت فوری بوده و ارسال اطلاعات به شاپرک برای تخصیص ترمینال درگاه پرداخت در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

 

 

2 دیدگاه دربارهٔ «نوین پال چیست;

  1. Hi there,

    My name is Mike from Monkey Digital,

    Allow me to present to you a lifetime revenue opportunity of 35%
    That’s right, you can earn 35% of every order made by your affiliate for life.

    Simply register with us, generate your affiliate links, and incorporate them on your website, and you are done. It takes only 5 minutes to set up everything, and the payouts are sent each month.

    Click here to enroll with us today:
    https://www.monkeydigital.org/affiliate-dashboard/

    Think about it,
    Every website owner requires the use of search engine optimization (SEO) for their website. This endeavor holds significant potential for both parties involved.

    Thanks and regards
    Mike Keat

    Monkey Digital

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید