نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت چگونه است؟

اکرم شفیعی 6 دقیقه زمان برای مطالعه
نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت چگونه است؟

درگاه پرداخت به عنوان یک سیستم جامع مرچنت پرداخت یار خدمات شناخته شده است. این سیستم در زمینه پرداخت به صورت اینترنتی در مشاغل اینترنتی نقش کلیدی دارد. در واقع درگاه پرداخت شرایط پرداخت بسیار راحت و آسانی را در آنلاین شال‌ها به ارمغان می‌آورد. تمامی پرداخت‌ها به صورت مستقیم و متصل به شبکه جامعه بانکی می‌باشد. این نوع از درگاه‌ها دارای مجوز رسمی جهت پرداخت به صورت مستقیم هستند. به نوعی پرداخت در یک بستر ایمن انجام می‌شود.

درگاه پرداخت محدودیت‌های موجود در تراکنش‌های ریالی را برطرف کرده است. همچنین این سیستم جامع قابلیت اتصال به حساب بانکی را دارد. این نوع از درگاه‌های کاملا مورد اطمینان مشتریان و خریداران اینترنتی هستند. ایجاد چنین درگاهی می‌توانید نقش موثری در افزایش میزان فروش داشته باشید. به نوعی درگاه پرداخت متصل به بانک مرکزی به افزایش میزان اعتماد سازی در بین مشتریان کمک خواهد کرد. همچنین روند پرداخت در هر ساعتی از شبانه روز بدون کوچک‌ترین محدودیتی انجام می‌شود‌‌. درصد خطا این روش از پرداخت به مراتب کمتر می‌باشد.

در ادامه هرآنچه که باید در مورد نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت بدانید را گفته‌‌ایم. با نوین پال همراه باشید.

نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت

اتصال درگاه پرداخت به سایت وردپرس چگونه است؟

اغلب وب سایت‌های فروشگاهی در قالب وردپرس ایجاد شده‌اند. در همین راستا یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان مشاغل اینترنتی اتصال درگاه پرداخت به سایت وردپرس می‌باشد. برخلاف تمامی باورهای رایج اپن نوع از درگاه‌های بانکی را به راحتی می‌توانید با سایت وردپرس اضافه کنید. با افزودن چنین درگاهی می‌توانید خدمات پرداخت در سایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اتصال درگاه پرداخت به سایت وردپرس در یک بازه زمانی کوتاه مدت قابل انجام می‌باشد. همچنین این نوع از درگاه‌های پرداختی سازگاری بسیار بالایی با سایت‌های وردپرس دارند. پس از ایجاد این درگاه پرداخت‌های داخلی سایت به صورت مستقیم انجام خواهد گرفت.

درگاه‌های پرداختی مطمئن شرایط یک تراکنش‌ موفق و سریع را برای مشتریان اینترنتی فراهم می‌کنند. همچنین احتمال بروز خطای داخلی حین پرداخت بسیار کم است. معمولا پرداخت در هر ساعتی از شبانه روز به صورت فوری انجام می‌شود. یکی از دلایل اصلی این مسئله اتصال درگاه به هوشمندترین و به‌روزترین سرورهای جهانی می‌باشد. نوین پال با سال‌ها تجربه درخشان در حوزه پرداخت اینترنتی توانسته اعتماد کاربران اینترنتی را جلب کند. در سایه این مجموعه می‌توانید به استوارسازی بنیان فروش اینترنتی سایت خود کمک کنید. این درگاه پرداختی دارای نشان اعتماد الکترونیکی، چارچوب جدیدی از امنیت را برای کاربران اینترنتی ترسیم کرده است.

نحوه اتصال درگاه پرداخت به سایت

نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت: هر یک از سایت‌های فروشگاهی در قالب خاصی طراحی شده‌اند. شناسایی قالب سایت پیش از اتصال به درگاه پرداخت بسیار مهم است. تحت چنین شرايطي می‌توانید اتصال را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این نوع از درگاه‌های پرداخت با کمترین میزان از کارمزد پرداخت را انجام می‌دهند‌. به طور کلی 90 درصد سایت‌های فروشگاهی در قالب وردپرس ایجاد شده اند‌. در چنین سایت‌های اتصال به درگاه پرداخت بسیار راحت و آسان می‌باشد. فقط از طریق فعالسازی چند گزینه و پیکربندی فایل نصبی مربوط به درگاه پرداخت می‌توان اتصال را انجام داد.

پس از اتصال سایت فروشگاهی شما مجهز به امن‌ترین درگاه پرداختی خواهد شد. همچنین پیش از اتصال باید برخی از قابلیت‌های موجود در سایت فروشگاهی را مورد بررسی قرار داد.

نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت

مراحل اتصال وبسایت به درگاه پرداخت

شما به راحتی می‌توانید درگاه پرداخت را به سایت خود اضافه کنید. برای افزودن چنین درگاهی باید وارد بخش افزونه‌های سایت شوید. از طریق اضافه کردن افزونه پرداخت می‌توانید درگاه پرداخت را در سایت ایجاد کنید. نحوه اتصال درگاه پرداخت سایت‌های فروشگاهی از افزونه ووکامرس که پشتیبانی می‌کنند. برای اجرای این افزونه باید وارد بخش تنظیمات شوید. در این مرحله با پلاگین افزونه درگاه پرداخت می‌توانید مسیر پرداخت‌های اینترنتی در سایت را سازماندهی کنید. در ادامه باید پلاگین انجام شده را نصب سپس بر روی ووکامرس اجرا نمود.

پیش از هرگونه اقدامی باید از فعال بودن ووکامرس در سایت مطمئن شد. در غیر این صورت اضافه کردن این درگاه غیرممکن خواهد بود. در مراحل نهایی پیکربندی درگاه پرداخت انجام می‌شود‌. در نهایت سایت فروشگاهی به درگاه پرداخت متصل خواهد شد. فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی به مدت زمان بسیار زیادی احتیاج ندارد. اتصال درگاه پرداخت اینترنتی نوین پال می‌تواند شرایط یک خرید آسان و راحت اینترنتی را برای مشتریان آنلاین شاپ‌ها و مشاغل تجاری فراهم کند.

نکات مهم در هنگام استفاده از درگاه پرداخت سایت

در حالت کلی هنگام استفاده از درگاه پرداخت سایت باید به برخی از نکات مهم توجه کرد‌. تحت چنین شرایطی می‌توانید بهترین درگاه را جهت پرداخت درون سایتی انتخاب کنید. در هنگام استفاده از درگاه پرداخت باید ایمن بودن بستر را مورد بررسی قرار داد. فقط تعداد محدودی از درگاه‌های پرداختی اینترنتی دارای مجوزهای لازم هستند. در حالت کلی بسیاری از درگاه‌های پرداختی اینترنتی مستقیم متصل به بانک مرکزی نیستند. تحت چنین شرایطی خطراتی مختلفی می‌تواند دارنده سایت فروشگاهی را تهدید کنید. همچنین هنگام استفاده از درگاه باید مورد اعتماد بودن آن را بررسی کرد.

فقط تعداد انگشت شماری از درگاه‌های پرداخت دارای نشان اعتماد هستند. نوین پال به عنوان یکی از درگاه‌های مطمئن اینترنتی شناخته می‌شود‌. این درگاه پرداخت مجوزهای لازم جهت پرداخت درون سایتی را دریافت کرده است. همچنین این درگاه ارزنده‌ترین خدمات پرداخت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت را برایتان شرح داده‌ایم.

نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت

در سایت فروشگاهی چند درگاه پرداخت می‌توان قرار داد؟

در حالت کلی دو نوع درگاه برای پرداخت‌های اینترنتی وجود دارد. درگاه پرداخت اینترنتی واسط و درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم تراکنش‌های مالی درون سایتی را انجام می‌دهند. در واقع می‌توان تعداد بسیار زیادی درگاه پرداخت اینترنتی در سایت فروشگاهی ایجاد کرد. بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی معتبر در دنیا بیش از چندین درگاه پرداخت ایجاد کرده‌اند.

هدف از ترسیم چنین مسیری اعتماد سازی بیشتر برای مشتریان می‌باشد. در سایت‌های وردپرس نیز می‌توانید در هر تعدادی که مد نظر دارید؛ درگاه پرداخت ایجاد کنید. در این بین انتخاب درگاه‌های پرداختی امن و به دور از خطا به شدت توصیه می‌شود‌. تحت چنین شرایطی فرایند خرید و پرداخت به بهترین شکل ممکن سپری خواهد شد. در غیر این صورت خرید اینترنتی می‌تواند با مشکلات مختلفی مواجه شود.

پیش از ایجاد هر درگاه پرداختی باید از لحاظ معتبر بودن آن را مورد بررسی قرار داد. در این صورت می‌توانید پرداخت‌های ریالی درون سایت را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید. یکی از درگاه‌های پرداختی ایمن و معتبر ایرانی نوین پال می‌باشد. بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی با این درگاه همکاری می‌کنند. همچنین نوین پال به دلیل پیکربندی بسیار متفاوتی که دارد؛ شرایط بسیار آسانی را برای ثبت دامنه و IP سرور به وجود آورده است‌.

این درگاه پرداخت به دلیل فریم جذاب و رابط کاربری آسان بهترین خدمات را به مشتریان اینترنتی ارائه می‌دهد. همچنین این درگاه اینترنتی محدودیت‌های موجود برای مشتریان اینترنتی را برطرف کرده است. نوین پال دارای نماد اعتماد می‌باشد و با مجوز رسمی از بانک مرکزی فعالیت خود را دنبال می‌کند. این درگاه پرداختی در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانسته اعتماد درصد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به خود جلب کند. برای همسو شدن با مسیر موفقیت در حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانید این درگاه پرداخت را انتخاب کنید.

جمع بندی

حال که نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت را می‌دانیم، حائز اهمیت است که در حال حاضر درگاه‌های پرداختی مختلفی در خصوص خدمات پرداخت در قالب یک سیستم جامع فعالیت می‌کنند. فقط تعداد محدودی از این درگاه‌ها دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی هستند. همچنین فرایند پرداخت بدون خطا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. همچنین این درگاه‌ها قابلیت اتصال به سایت‌های وردپرسی را دارند. در واقع بدون کوچک‌ترین محدودیتی می‌توان درگاه پرداخت را در بستر ووکامرس ایجاد کرد. پس از اتصال پرداخت‌ها به صورت مستقیم انجام خواهند گرفت. همچنین این نوع از درگاه‌های پرداختی کمتر دچار اختلال می‌شوند.

در این نوشتار نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت را شرح دادیم، ولی حال لازم به ذکر است که نوین پال، یکی از هوشمندترین درگاه‌های پرداختی در ایران شناخته می‌شود. به‌علاوه این درگاه به دلیل ویژگی‌های بی‌شماری که دارد؛ توجه صاحبان مشاغل اینترنتی را به خود جلب کرده است.

سوالات متداول

مزایا اتصال درگاه پرداخت به سایت چگونه است؟

اتصال درگاه پرداخت به سایت، مزایای بسیاری را به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش فروش، بهبود تجربه کاربری، افزایش امنیت پرداخت‌ها، کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش اعتبار کسب‌وکار اشاره کرد.

به طور خلاصه، اتصال درگاه پرداخت به سایت، راهی ساده و ایمن برای فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین است.

راحت ترین روش برای اتصال سایت به درگاه پرداخت چیست؟

راحت‌ترین نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت، استفاده از افزونه‌های آماده است. این افزونه‌ها به شما اجازه می‌دهند بدون نیاز به دانش فنی زیاد، درگاه پرداخت را به سایت خود متصل کنید.

برای انتخاب بهترین افزونه، باید نوع سایت و درگاه پرداخت خود را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید