معرفی انواع پست در اینستاگرام

اکرم شفیعی 5 دقیقه زمان برای مطالعه
معرفی انواع پست در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام، بستری امن و مطمئن برای رشد و پیشرفت کسب و کارهای مختلف است. در این شبکه اجتماعی می‌ توانید به اشکال مختلف مخاطب هدف خود را جذب کنید. بر اساس شرایط کاری خود باید شیوه ای مناسب را انتخاب نمایید. کسب و کارهای مختلف از طریق این شبکه اجتماعی توانسته اند؛ نقطه اوج موفقیت را به معنای واقعی کلمه تجربه کنند. یکی از استراتژی های راهبردی برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام و جذب مخاطب هدف، انتشار پست در اینستاگرام می باشد.

از طریق انتشار پست های جنجالی و جدید می توانید از رقباء خود فاصله بگیرید. فروشگاه اینترنتی شخصی خود را در اینستاگرام به راحتی می توانید به درگاه پرداخت نوین پال متصل کنید. تحت چنین شرایطی چارچوب یک خرید امن و مطمئن را برای مشتریان خود بدون کلاهبرداری اینستاگرامی رقم خواهید زد. در ادامه به معرفی انواع پست اینستاگرام برای مشاغل مختلف خواهیم پرداخت.

انواع پست های اینستاگرامی برای مشاغل مختلف

قبل از معرفی انواع پست در اینستاگرام، به تاثیر شگفت انگیز این شبکه اجتماعی در چرخه فروش خواهیم پرداخت. هم اکنون بسیاری از کسب و کارها و حتی برندهای مختلف از طریق اینستاگرام توانسته اند؛ اهداف خود را یکی پس از دیگری تیک بزنند. در این محیط میلیون ها مخاطب را جهت خرید و دریافت خدمات می توانید متقاعد کنید. ابزار قوی و هوشمندانه برای موفقیت در این مسیر پست های اینستاگرامی هستند.

بر اساس یک تقویم از پیش تعیین شده باید در بازه های زمانی مشخص عکس و فیلم منتشر کنید. تحت چنین شرایطی بازاریابی نوین را در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه می توانید اجرا کنید.

ایده پردازی و انتشار پست با محتوای خاص می تواند تعداد مخاطبان و حتی مشتریان دائمی را افزایش دهد. در ادامه به معرفی انواع پست اینستاگرامی خواهیم پرداخت. بهتر است، به منظور قدم برداشتن در راستای موفقیت انواع پست را در صفحه خود منتشر کنید.

پست های مناسبتی

از سری محتوای مناسب برای موفقیت بیشتر در این فضا می توان به پست های مناسبتی اشاره کرد. در سایه انتشار عکس و فیلم های مناسبتی می توانید مخاطب هدف را تحت تاثیر قرار دهید. تحت چنین شرایطی به روز بودن صفحه خود را به مخاطب ثابت خواهید کرد. حتما در تقویم جستجو کنید و در اعیاد و شهادت پست اختصاصی خود را به اشتراک بگذارید.

پست های چالش برانگیز

راز موفقیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، انتشار پست های چالش برانگیز می باشد. در این صورت مخاطب علاقه بسیار زیادی به دنبال کردن صفحه شما خواهد داشت. در این مسیر به دنبال اجرای ایده های جدید باشید و از رقباء خود کپی برداری نکنید. معمولا در قسمت کامنت های پست های چالش برانگیز ارتباط و تعامل به شکل متفاوتی در بین مخاطبان برقرار می شود.

حتما چارچوب های اخلاقی در پست های چالش برانگیز خود رعایت کنید. عدم رعایت این نکته می تواند پرستیژ کاری شما را کاهش دهد.

پست های اینستاگرام

پست هایی با مضمون آموزشی

صاحبان کسب و کار باید به دنبال انتشار پست هایی با مضمون آموزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باشند. تحت چنین شرایطی به نیازهای مخاطب به بهترین شکل ممکن می توانید پاسخ دهید. حتما انتشار فیلم و عکس های آموزشی را در اولویت نخست خود قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید، که انتشار بیش از حد چنین پست هایی باعث دور شدن از اهداف اصلی خواهد شد.

حتما در مورد موضوع پست آموزشی تحقیق و بررسی کنید. در نهایت بر اساس نیاز مخاطبان خود حوزه مناسب را انتخاب نمایید. از ایده های موفق خارجی می توانید کمک بگیرید.

پست های انگیزشی

با یک سرچ ساده در اینستاگرام متوجه خواهید شد، که پست های انگیزشی یا همان امیدوارکننده آمار بازدید بالایی دارند. از این فرصت ویژه و استثنایی برای معرفی برند و کسب و کار خود غافل نشوید. حتما از متن، عکس و فیلم های انگیزشی در محتوای خود استفاده نمایید. در تولید محتوای انگیزشی باید نهایت خلاقیت را به خرج دهید.

به عنوان مثال پستی در مورد اهمیت شکرگزاری منتشر کنید. تحت چنین شرایطی مخاطب با اشتیاق بیشتری صفحه شما را هر روز چک خواهد کرد‌.

پست های مسابقه

پست های مسابقه ای تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان جدید دارد. این مدل از پست ها به افزایش تعامل در بین مشتریان کمک شایانی می ‌کنند. برای هر مسابقه ای جوایز خاصی را در نظر بگیرید. در این صورت مخاطبان بیشتری در مسابقه شرکت خواهند کرد. پست های مسابقه باید مطابق با قوانین اینستاگرام منتشر شوند.

حتما هدیه نهایی را از محصولات و خدمات خود انتخاب کنید. تحت چنین شرایطی مخاطب با اهداف کسب و کار شما نیز آشنا خواهد شد.

پست های بیزنسی

بخشی از صفحه شخصی خود را به انتشار پست های بیزنسی اختصاص دهید. تحت چنین شرایطی می توانید صفحه شخصی خود را همگام با هدف نهایی پیش ببرید. به عنوان مثال از طریق استراتژی های مختلف با انتشار عکس و ویدئو بیزینس خود را معرفی نمایید.

پست های رضایت مخاطبین

در فضای مجازی اعتماد حرف اول را می زند. در همین راستا باید نسبت به تولید پست های رضایت مخاطبین اقدام کنید. در غیر این صورت مشتریان جدید را نمی توانید جهت خرید محصول و دریافت خدمات قانع کنید. حتما در قالب عکس و فیلم میزان رضایت مشتریان قدیمی از خدمات و محصولات کسب و کار منتشر کنید‌.

این نوع از محتوا باید به صورت دوره ای تکرار شود. در غیر این صورت مشتریان جدید جهت خرید و دریافت خدمات مختلف قانع نخواهد شد.

پست های فان

بخشی از فعالیت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به انتشار پست های فان اختصاص دهید. تحت چنین شرایطی می توانید لبخند را مهمان لب های مخاطبان خود کنید‌. البته ایده های جدید برای انتشار عکس و فیلم فان را فراموش نکنید. برای تعامل بیشتر با مخاطب تصاویری از پشت صحنه فیلم و عکس را در پست بعدی منتشر کنید.

سوالات متداول

۱.انواع پست اینستاگرام برای مشاغل مختلف کدامند؟

پست های فان، پست های آموزشی، پست رضایت مخاطبین، پست های مسابقه، پست های انگیزشی، پست های بیزینسی، پست های مناسبتی و پست های چالش برانگیز

۲.چرا باید به صورت مداوم در اینستاگرام پست منتشر کنیم؟

زیرا از طریق انتشار انواع پست در اینستاگرام می توانید تعداد مخاطبان واقعی و مشتریان جدید را افزایش دهید.

نوین پال

دیدگاهتان را بنویسید